Size yardıma hazırız: 0 (312) 812 00 12

Psikologlarımız

Uzm. Psk. Veysel Eren BULUT

Psikologlarımız

27 Temmuz 1991 tarihinde Elazığ’da doğdu. Lisans eğitimini Doğu Akdeniz Üniversitesi-  Psikoloji bölümünde İngilizce olarak 2010-2015 seneleri arasında tamamlamıştır. Yüksek lisans eğitimine İstanbul Gelişim Üniversitesi Tezli Klinik Psikoloji alanında 2017 tarihinde başlamıştır. Yüksek lisans bitirme tez konusu ise “Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Kadınlarda Toplumsal Cinsiyet Rolleri ve Anne Baba Tutumlarının Erken Dönem Uyumsuz Şemaları ile İlişkisinin’’ incelenmesidir.

Özel bir rehabilitasyon merkezinde farklı zamanlarda psikologluk ve müdürlük yapmıştır. İstanbul’da özel bir psikolojik danışmanlık merkezinde kurucu müdürlük ve psikologluk yapmıştır. Askerlik vazifesini ifa ederken de jandarma ve sahil güvenlik akademisinde psikologluk yapmış, Jandarma Meslek Yüksek Okulunda öğretim görevlisi olarak çalışmıştır.

Dr. Emre Konuk’tan EMDR Dr. Alp Karaosmanoğlu’ndan şema terapi, Doç. Dr. elif Güneri’ den MMPI eğitimi almış, bunlar haricinde de projektif ve objektif test eğitimlerini tamamlamıştır.

Lisans eğitimi sırasında Elâzığ Ruh ve Sinir hastalıkları hastanesi AMATEM ve psikiyatri bölümlerinde, yüksek lisans eğitimi sırasında ise Bakırköy Ruh ve sinir hastalıkları hastanesi psikiyatri bölümünde staj yapmıştır.

Yüksek lisans eğitimi süresince birçok akademik çalışmaya katkıda bulunmuştur.

İleri derecede İngilizce bilmektedir.

Boylam Psikiyatri Hastanesi